Bohaterowie Disney’a będą uczyć pasażerów życzliwości

Daisy, której rozmowy muszą słuchać wszyscy pasażerowie autobusu, Goofy z nadbagażem w zatłoczonym metrze, Pluto jedzący pachnącą kanapkę i Myszka Miki, na którą nie pada deszcz – czyli bohaterowie Disney’a, znani kilku pokoleniom dzieci na całym świecie – przez dwa miesiące będą towarzyszyć stołecznym pasażerom. A przy okazji będą uczyć życzliwości dla innych ludzi w warszawskich tramwajach, autobusach czy metrze.

Daisy – zawsze piękna, nienagannie ubrana, na obcasach i zwykle powściągliwa w zachowaniu. Tym razem jednak wszyscy pasażerowie autobusu są zmuszeni słuchać jej ekspresyjnie prowadzonej rozmowy telefonicznej. Zestaw jest zdecydowanie zbyt głośnomówiący!

Goofy to zazwyczaj chodząca katastrofa. Nie inaczej jest tym razem. Plecak, karimata, gitara – to wszystko trzyma na plecach w zatłoczonym metrze. Czy zauważy swój nadbagaż?

Pluto trudno odmówić sympatii, którą wzbudza, ale nierzadko miewa niezbyt mądre pomysły, które złoszczą nie tylko Mikiego. Do takich na pewno można zaliczyć jedzenie intensywnie pachnącej kanapki na środku tramwaju. Rozchodzi się o zapach – „krzyczy” wzrok współpasażerów.

Wszystkim będzie przyjemniej, jeśli do akcji wkroczy uśmiech i pozytywna energia. Rzęsisty deszcz moczy wszystkich stojących ze skwaszonymi minami na przystanku, ale nie Mikiego. Chmury nad nim rozpędziła jego pogoda ducha, bo „Pogoda dla pogodnych”.

Kampania „Ustąp miejsca życzliwości” powstała we współpracy z Disneyem z okazji obchodów 90. rocznicy premiery pierwszego filmu Myszki Miki. W ramach kampanii przygotowano grafiki z udziałem bohaterów Disneya, które przez najbliższe tygodnie będą obecne w warszawskich pojazdach i na przystankach komunikacji miejskiej. Ilustracje w porozumieniu z Zarządem Transportu Miejskiego stworzył rysownik ze studia Disneya.

Myszka Miki „narodziła” się w studiu Walta Disneya w 1928 roku. Miki zadebiutował na ekranie 18 listopada 1928 roku w pierwszej udźwiękowionej animacji w historii kina – „Parowcu Willie”. Od tego czasu zaraża kolejne pokolenia widzów na całym świecie optymizmem, energią i pomysłowością.

ZOBACZ TAKŻE:

Legenda komunikacji w Warszawie